loading...

nano

بازار بوتیل گلیکول بر حسب عملکرد (حلال، کمک ادغام کننده، مواد واسطه شیمیایی و روان کننده)، بر اساس کاربرد (رنگ، ​​پوشش، تثبیت کننده حفاری، رنگ، جوهر چاپ، سیالات فلزکاری و غیره)، بر اساس صنعت مصرف نهای

nano بازدید : 20 چهارشنبه 02 آذر 1401 نظرات (0)

بازار بوتیل گلیکول بر حسب عملکرد (حلال، کمک ادغام کننده، مواد واسطه شیمیایی و روان کننده)، بر اساس کاربرد (رنگ، ​​پوشش، تثبیت کننده حفاری، رنگ، جوهر چاپ، سیالات فلزکاری و غیره)، بر اساس صنعت مصرف نهایی (ساختمان و ساخت و ساز (مسکونی، تجاری، صنعتی و زیرساختی)، خودرو [وسایل نقلیه مسافری [PVs]، خودروهای تجاری سبک (LCV) و خودروهای تجاری سنگین (HCVs)]، مواد شیمیایی، برق و الکترونیک، کشاورزی، نظافت (منزل و صنعتی)، نفت و گاز و فراساحل) و دیگران)، بر اساس جغرافیا - تحلیل فرصت های جهانی و پیش بینی صنعت، 2022-2027

کارت نتیجه تصویر Butylglycol


بررسی اجمالی بازار بوتیل گلیکول
تخمین زده می شود که اندازه بازار بوتیل گلیکول تا سال 2027 پس از رشد CAGR 3.8 درصدی در دوره پیش بینی 2022-2027 به 946 میلیون دلار آمریکا برسد. بوتیل گلیکول یک مایع روغنی شفاف و بی رنگ است و مانند سایر گلیکول اترها دارای طبیعت دو عملکردی است که حاوی گروه های اتر و الکل است و پراکسیدها را تشکیل می دهد. تقاضای رو به رشدی به عنوان یک حلال برای کاربرد در جوهرهای چاپ فلکسوگرافی، رنگ‌ها، سطوح پوشش‌دهنده آب، اجزای سیال هیدرولیک و سایر موارد وجود دارد، بنابراین در صنایع عمده مصرف نهایی کاربرد قابل توجهی دارد. فعالیت های ساختمانی و ساخت و ساز سریع و پروژه های زیرساختی به عنوان یک عامل محرک در صنعت بوتیل گلیکول عمل می کند. علاوه بر این، کاربرد رو به رشد بوتیل گلیکول در بخش‌های کشاورزی و شیمیایی به دامنه رشد آن دامن می‌زند. شیوع کووید-19 به دلیل محدودیت تقاضا در صنایع عمده مصرف نهایی، توقف تولید، اختلال در زنجیره تامین و سایر مقررات قرنطینه، مانع بزرگی برای بازار بوتیل گلیکول شد. با این حال، بهبود قابل توجه در بخش ساختمان و ساخت و ساز، که تقاضا برای پوشش ها و رنگ ها را افزایش می دهد، تقاضا برای بوتیل گلیکول را افزایش می دهد. بنابراین، پیش‌بینی می‌شود که صنعت بوتیل گلیکول رشد کند و به رشد اندازه بازار بوتیل گلیکول در طول دوره پیش‌بینی کمک کند.

پوشش گزارش بازار بوتیل گلیکول
"گزارش بازار بوتیل گلیکول - پیش بینی (2022-2027)" توسط IndustryARC، تجزیه و تحلیل عمیقی از بخش های زیر در بازار بوتیل گلیکول را پوشش می دهد.

بر اساس عملکرد: حلال، کمک ادغام کننده، واسطه شیمیایی و روان کننده.
بر اساس کاربرد: رنگ، پوشش، تثبیت کننده حفاری، رنگ، جوهر چاپ، سیالات فلزکاری و موارد دیگر.
بر اساس صنعت مصرف نهایی: ساختمان و ساخت و ساز (مسکونی، تجاری، صنعتی و زیرساختی)، خودرو [وسایل نقلیه مسافری [PVs]، خودروهای تجاری سبک (LCV) و خودروهای تجاری سنگین (HCVs)]، مواد شیمیایی، برق و الکترونیک، مواد شیمیایی، برق و الکترونیک، نظافت (منزلی و صنعتی)، نفت و گاز (خشکی و فراساحلی) و غیره.
بر اساس جغرافیا: آمریکای شمالی (ایالات متحده آمریکا، کانادا و مکزیک)، اروپا (انگلیس، آلمان، فرانسه، ایتالیا، هلند، اسپانیا، بلژیک و بقیه اروپا)، آسیا و اقیانوسیه (چین، ژاپن، هند، کره جنوبی، استرالیا و نیوزیلند، اندونزی، تایوان، مالزی و بقیه APAC)، آمریکای جنوبی (برزیل، آرژانتین، کلمبیا، شیلی و بقیه آمریکای جنوبی)، بقیه جهان [خاورمیانه (عربستان سعودی، امارات متحده عربی، اسرائیل و بقیه مناطق خاورمیانه) و آفریقا (آفریقای جنوبی، نیجریه و بقیه آفریقا)].
خوراکی های کلیدی
آمریکای شمالی به دلیل رشد فعالیت‌های ساختمانی و ساختمانی، افزایش تولید مواد شیمیایی و شهرنشینی سریع، بر بازار بوتیل گلیکول تسلط دارد و در نتیجه رشد فنیل اتیل را در این منطقه افزایش می‌دهد.
بخش رو به رشد ساختمان و ساخت و ساز در سرتاسر جهان تقاضا برای صنعت بوتیل گلیکول را برای کاربردهای مختلف شامل پوشش‌ها، رنگ‌ها و موارد دیگر افزایش می‌دهد و از این طریق به رشد اندازه بازار بوتیل گلیکول کمک می‌کند.
عملکرد حلال به سرعت در صنعت بوتیل گلیکول برای استفاده عمده در جوهرهای چاپ فلکسوگرافی، پوشش ها، مواد شیمیایی و موارد دیگر در حال رشد است.
با این حال، اثرات سرطان زا بوتیل گلیکول ها به عنوان یک چالش بزرگ برای صنعت بوتیل گلیکول عمل می کند.

 شکل: سهم درآمد بازار بوتیل گلیکول، بر اساس جغرافیا، 2021 (%)

بازار بوتیل گلیکول
برای جزئیات بیشتر در مورد این گزارش - درخواست نمونه
تجزیه و تحلیل بخش بازار بوتیل گلیکول - بر اساس تابع
بخش حلال بزرگترین سهم بازار بوتیل گلیکول را در سال 2021 داشت و پیش بینی می شود در دوره پیش بینی 2022-2027 با CAGR 3.6٪ رشد کند. رشد عملکرد حلال بوتیل گلیکول تحت تأثیر تقاضای سریع آن در رنگ ها، پوشش ها، فعالیت های تمیز کردن، چاپ فلکسوگرافی، ضدعفونی کننده ها و موارد دیگر است. این به دلیل هزینه کم و ویژگی نوسان آن است. عملکرد بوتیل گلیکول، متعلق به گروه گلیکول اتر به عنوان یک حلال در بخش شیمیایی نیز به دلیل تعادل آبگریز و آبدوست عالی، حلالیت فعال عالی و ویژگی های جفت شدن در حال افزایش است. بنابراین، با توجه به شکوفایی استفاده از عملکرد حلال بوتیل الکل

پیش‌بینی می‌شود در بخش‌های اصلی، عمدتاً پوشش‌ها، بخش حلال به سرعت در بازار بوتیل گلیکول در طول دوره پیش‌بینی رشد کند.

تجزیه و تحلیل بخش بازار بوتیل گلیکول - بر اساس برنامه
بخش پوشش ها سهم قابل توجهی از بازار بوتیل گلیکول را در سال 2021 داشت و پیش بینی می شود در دوره پیش بینی 2022-2027 با CAGR 3.4٪ رشد کند. بوتیل گلیکول تقاضای عمده ای برای استفاده در کاربردهای پوشش دارد، زیرا به دلیل بهبود زمان خشک شدن، عملکرد گسترده ای در پوشش های آبی دارد. کاربرد پوشش بوتیل گلیکول در بخش ساخت و ساز برای فضاهای مسکونی، تجاری و صنعتی کاربرد عمده دارد. رشد سودآور در بخش ساخت و ساز تحت تأثیر عوامل رشدی مانند افزایش پروژه های مسکونی و فضاهای تجاری، تقاضا برای ساخت و ساز مدولار و شهرنشینی است. به عنوان مثال، بر اساس گزارش دفتر آمار ملی، تولید ماهانه ساخت و ساز از نظر حجم در ماه می 2022 به میزان 1.5 درصد افزایش یافته است که نشان دهنده افزایش 0.3 درصدی نسبت به آوریل 2022 است. طبق گزارش اداره تجارت بین المللی (ITA)، بخش ساخت و ساز پیش‌بینی می‌شود در چین بین سال‌های 2022 تا 2030 به طور متوسط ​​سالانه 8.6 درصد رشد کند. با رشد قوی در بخش ساختمان و ساخت‌وساز، پیش‌بینی می‌شود که تقاضا برای کاربرد پوشش‌ها، عمدتاً پوشش‌های آبی برای رنگ‌ها، لاک‌ها و موارد دیگر افزایش یابد. به نوبه خود، پیش بینی می شود که دامنه رشد کاربردهای پوشش در بازار بوتیل گلیکول را در طول دوره پیش بینی افزایش دهد.

تجزیه و تحلیل بخش بازار بوتیل گلیکول - توسط جغرافیا
آمریکای شمالی بیشترین سهم بازار بوتیل گلیکول را در سال 2021 تا 35 درصد داشت. رشد سریع بوتیل گلیکول در این منطقه تحت تأثیر عواملی مانند پایگاه ایجاد شده برای ساخت و ساز، افزایش سطح درآمد و شهرنشینی است. ساخت و ساز و ساخت و ساز در آمریکای شمالی به دلیل عوامل رشدی مانند رشد پروژه های زیرساختی، تقاضا برای ساختمان های سبز و شهرنشینی به طور قابل توجهی در حال رشد است. طبق آمار کانادا، سرمایه گذاری در ساخت و ساز تجاری در دسامبر 2021 نسبت به سال قبل 1.7 درصد افزایش یافته است. با توجه به اداره سرشماری ایالات متحده، هزینه ساخت و ساز در ایالات متحده از نرخ سالانه تعدیل شده فصلی 1740.6 میلیارد دلار در مارس 2022 به 1744.8 میلیارد دلار در آوریل 2022 افزایش یافت. به عنوان مثال، طبق آمار کانادا، کل سرمایه گذاری در ساخت و ساز ساختمان شاهد کاهش بود. افزایش 2.7 درصدی در آوریل 2022 نسبت به ماه قبل. بر اساس گزارش اداره تجارت بین المللی (ITA)، ارزش ساخت و ساز پیش بینی شده در مکزیک از 72.89 میلیارد دلار در سال 202 به 82.56 میلیارد دلار در سال 2022 افزایش یافته است. با افزایش فعالیت های ساختمانی و ساختمانی، تقاضا برای بوتیل گلیکول برای طیف گسترده ای از کاربردها. در پوشش های آب، رنگ ها و سایر موارد در حال رشد است که به نوبه خود، پیش بینی می شود رشد صنعت بوتیل گلیکول را در منطقه آمریکای شمالی در طول دوره پیش بینی افزایش دهد.


درایورهای بازار بوتیل گلیکول
تقویت رشد در بخش خودرو:
بوتیل گلیکول کاربردهای پررونقی در بخش خودرو برای رنگ ها، پوشش های آب، لاک و غیره دارد. صنعت خودرو به دلیل عوامل رشدی مانند شهرنشینی، ابتکارات برای برق رسانی وسایل نقلیه و افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه سواری در میان طبقه متوسط ​​به طور قابل توجهی شکوفا شده است. به عنوان مثال، بر اساس گزارش سازمان بین المللی سازندگان وسایل نقلیه موتوری (OICA)، تولید جهانی وسایل نقلیه خودرو از 77,621,582 دستگاه در سال 2020 به 80,145,988 دستگاه در سال 2021 افزایش یافته است. تولید خودروهای سواری، وسایل نقلیه تجاری، سه چرخ، دو چرخ و چهار چرخه از 2265569 دستگاه در سال 2020-21 به 22933230 دستگاه در سال 2021-2022 در هند افزایش یافته است. با افزایش تولید وسایل نقلیه خودرو، تقاضا برای بوتیل گلیکول در پوشش‌ها، رنگ‌ها و لاک‌های بدنه خودرو در حال افزایش است که به نوبه خود کاربرد آن را افزایش داده و صنعت بوتیل گلیکول را پیش می‌برد.

منبع

https://bismoot.com/blog/%d8%a8%d9%88%d8%aa%db%8c%d9%84-%da%af%d9%84%db%8c%da%a9%d9%88%d9%84/

https://www.industryarc.com/Report/15663/butyl-glycol-market.html

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 103
  • بازدید ماه : 421
  • بازدید سال : 5,615
  • بازدید کلی : 64,021
  • کدهای اختصاصی