loading...

nano

8 افسانه در مورد تغذیه سالم ، که ما همچنان به آنها اعتقاد داریم لاغری آب ، رژیم های کم کربوهیدرات و کربن فعال به عنوان راهی برای سریع و سم زدایی با بودجه. به نظر می رسد که بشریت هرگز از ابداع راه های

nano بازدید : 31 دوشنبه 17 خرداد 1400 نظرات (0)

8 افسانه در مورد تغذیه سالم ، که ما همچنان به آنها اعتقاد داریم

لاغری آب ، رژیم های کم کربوهیدرات و کربن فعال به عنوان راهی برای سریع و سم زدایی با بودجه. به نظر می رسد که بشریت هرگز از ابداع راه های ابتکاری برای شکل گیری خسته نخواهد شد. یا خیلی ابتکاری نیست ، اما قطعاً با چیز جدیدی است ، اتفاقی که قبلاً هرگز نیفتاده است. اما با امکان دسترسی نامحدود به اطلاعات ، به راحتی می توان در دام گرفتار شد ، زیرا بسیاری از ادعاهای مربوط به رژیم های غذایی که به عنوان حقایق در اینترنت مطرح می شوند ، در واقع افسانه هستند. بنابراین ، بیایید در مورد هشت قانون غذایی صحبت کنیم که مثر نیستند. برخی از متخصصان تغذیه معتقدند که شیرین کننده های مصنوعی معمولاً بهتر از جایگزین (عسل ، شربت گاو و استویا) هستند ، زیرا به هیچ وجه حاوی قند نیستند. اما باید توجه داشته باشید که برخلاف گزینه های شیرین قند ، نسخه های مصنوعی آن می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد. خرد متعارف این است که اگر محصول خاصی شما را مجذوب خود می کند (و زن بارداری نیستید) ، این نشان می دهد ارگانیسم شما از کمبود ویتامین یا ریز عناصر رنج می برد.

8 Healthy Lifestyle Myths We Still Believe

با این حال ، کارشناسان معتقدند که اغلب اینطور نیست. اول اینکه ، پرخوری می تواند ناشی از استرس یا اختلالات جدی روانی باشد. و ثانیا ، هیچ کس نباید کم آبی بدن را فراموش کند. بنابراین قبل از خرید چیپس یا برگر ، چند لیوان آب بنوشید. کربن فعال به دلیل خاصیت جذب کنندگی بسیار مشهور است ، اما نباید زیاد به آن امید داشت. پوست تمیز؟ شاید بله سفید شدن دندان ها؟ شاید ، اما مهم است که مراقب باشید. سموم را از بدن خارج کنید؟ به احتمال زیاد نه حداقل هیچ مدرک علمی در این مورد وجود ندارد. اما نتایج برخی مطالعات نشان می دهد که مصرف زغال چوب با دارو باعث کاهش اثر آنها می شود. خیر. گرچه غذاهای تازه تقریباً همیشه دارای مواد مغذی بیشتری نسبت به غذاهای منجمد هستند ، اما در حین حمل و نگهداری می توانند برخی از آنها را از دست بدهند. بعلاوه ، دانشمندان آمریکایی اخیراً ثابت کردند که توت و سبزیجاتی که از طریق انجماد شوک منجمد می شوند ، ویتامین A بیشتری نسبت به انواع توت ها و سبزیجات تازه در خود دارند و این نیز باید در نظر گرفته شود.

سم زدایی با آب میوه ها یک تلاش محبوب برای تمیز کردن بدن از سموم و کاهش وزن است. شاید به استثنای آب با لیمو ، اما با این تفاوت که مردم روی آن لاغر نمی شوند ، بلکه روز را با آن شروع می کنند. در مورد آب میوه ها ، مردم معمولاً چند روز آنها را می نوشند و همه موارد دیگر را از رژیم غذایی حذف می کنند. اما چنین رویکردی روند طبیعی متابولیسم بدن شما را نقض کرده و از عملکرد صحیح آن جلوگیری می کند. مسئله این است که آب میوه ها ما را از مواد مغذی و مهم کالری محروم می کنند ، بنابراین بدن مجبور می شود به حالت گرسنگی برود. به همین دلیل خیلی سریع متوجه می شوید که لاغر شده اید. اما افسوس ، پوندها به محض اینکه رژیم آب میوه را متوقف کنید باز می گردند. و اغلب اوقات ، در نهایت بیش از آنچه از دست داده اید سود خواهید برد. متخصصان تغذیه سالم اغلب می گویند که هر کس به 2 لیتر یا در عوض ، 8 لیوان آب در روز نیاز دارد. اما باید به یاد داشته باشید که این یک مقدار متوسط ​​است و در هر حالت ممکن است متفاوت باشد.

8 Healthy Lifestyle Myths We Still Believe

برنامه هایی را که می گویند آب ، چای و لیموناد در آبرسانی به بدن نقش ندارند باور نکنید. حتی اگر اثر کم آبی مطالعات قهوه زیر سوال برود ، در مورد هر چیز دیگری چه باید بگویید. چربی یکی از عناصر ضروری رژیم غذایی ماست ، زیرا بدون کمک چربی ، بدن ما نمی تواند ویتامین های خاصی را پردازش کند و بنابراین نمی تواند آنها را به ارگانیسم ما برساند. ما در مورد ویتامین های محلول در چربی A ، D ، E و K. صحبت می کنیم. متخصصان تأکید می کنند که نباید چربی ها را از رژیم غذایی حذف کنیم ، اما مهم است که تفاوت بین چربی های سالم و ناسالم را بدانیم. انتخاب شما از چربی های سالم: روغن زیتون و دانه کتان ، ماهی روغنی ، آجیل ، دانه ها و آووکادو. احتمالاً شنیده اید که اگر روزانه پنج تا هفت بار در وعده های کوچک غذا بخورید ، می توانید پوند اضافی را بدون زحمت از دست دهید. اما ، امیدوارم ، شما درک کنید که بدون فعالیت بدنی و غذاهای مناسب در رژیم غذایی ، این کار نمی کند.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 131
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 7
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 110
  • بازدید ماه : 428
  • بازدید سال : 5,622
  • بازدید کلی : 64,028
  • کدهای اختصاصی